Uitwisseling VS oktober 2016 - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu Uitwisseling VS oktober 2016 - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu

Uitwisseling VS oktober 2016

Door: Elly Kerstens

Blijf op de hoogte en volg Elly

18 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Nashville

Vanmorgen op maandag 17 oktober is onze VS uitwisseling echt van start gegaan. Met Ruud van Diemen en Nelie van Olst waren we vanmorgen voor het eerst bij het Volunteer state community college.
Anne-marie Mckee had voor ons een rondleiding geregeld op de campus. Crystal Sloss a nursing student heeft ons de campus laten zien. Het meest interessante voor mij de kennismaking met Burny in de skills van het EMT program.
Vanmiddag zijn we gaan kennis maken met de american way of live.
Lunchen en shoppen, en sightseeing in Gallatin (Nashville)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

Elly

Docent verpleegkunde op uitwisseling in USA

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 1955

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

28 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: