Dinsdag 25 oktober - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu Dinsdag 25 oktober - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu

Dinsdag 25 oktober

Door: Elly Kerstens

Blijf op de hoogte en volg Elly

26 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Nashville

Vanmorgen was ik om 9 uur bij een nursing home.
De NHC place in Gallatin .
Dit is een verpleeghuis waar mensen wonen met verschillende ziektebeelden maar vooral Dementie en de Ziekte van Parkinson.
Het is een modern gebouw met luxe kamers.
De verpleging is ook vooruitstrevend gezien ze bijvoorbeeld bij de Ziekte van Parkinson, een andere therapie toepassen.
Bijvoorbeeld boksen of yoga.
De benadering van de patienten was hartelijk en relaxed.

Later ging het programma over in fun, zoals shoppen in een grote mol in Nashville.Gezellig eten samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2016

Dinsdag 25 oktober
Elly

Docent verpleegkunde op uitwisseling in USA

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1962

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

28 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: