18 oktober en 19 oktober. - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu 18 oktober en 19 oktober. - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu

18 oktober en 19 oktober.

Door: Elly Kerstens

Blijf op de hoogte en volg Elly

21 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Nashville

Op dinsdag hadden we elkaar weer op de campus ontmoet.
Anne-marie, Ruud en Nelie.
We zijn op die dinsdag naar downtown Gallatin gegaan.
En hadden daar een lunch samen met Michel Torrence van het Volunteer state college.
Indrukwekkend was het bezoek aan een shop waar je met een drivers licence van Tennessee een wapen kan aanschaffen
Op woensdag 19 oktober heb ik een les bijgewoond van Professor
Bloom. Dit nadat ik een leuke student had ontmoet Chrystal Bloom.
Tijdens de les die ging over DNA en erfelijk materiaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

Elly

Docent verpleegkunde op uitwisseling in USA

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 1949

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

28 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: