Woensdag 26 oktober Hall of fame- Jackson class - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu Woensdag 26 oktober Hall of fame- Jackson class - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Elly Kerstens - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 oktober Hall of fame- Jackson class

Door: Elly Kerstens

Blijf op de hoogte en volg Elly

28 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Nashville

In de ochtend waren we bij de Hall of Fame, het country museum in downtown Nashville. In dit museum staat de auto van Elvis Presley.
We waren hier met Dr.Espy, hij bracht ons hierheen.


Het allerleukste van deze dag was dat Ruud en ik een presentatie gingen geven in de klas van Jackson Cornish.
Jackson is de zoon van Alisha en is 8 jaar oud.
De kids zijn erg enthousiast over the Netherlands, en vooral zijn ze benieuwd naar de wooden shoes.
En willen ze graag allerlei dutch woorden horen.
Ze krijgen van ons een kleine attentie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashville

Elly

Docent verpleegkunde op uitwisseling in USA

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 1950

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

18 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

28 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: